הגנה משפטית נגד חברות ביטוח

חברות הביטוח הן תאגידי ענק ויש להן חלק לא רק בחיי היומיום של כל אזרחי המדינה אלא הן גם קשורות קשר הדוק להנעת הכלכלה המקומית. 

עורך דין נגד חברות ביטוח

משכך יש לא מעט מקרים שבהן הן מתנהלות בצורה לא תקינה ואפילו לא נעימה כלפי המבוטחים, שהם אנשים פרטיים ויחידים ולא אחת יעיד אדם זה או אחר שלא הצליח למצות את הזכויות שלו מחברת הביטוח שלא בצדק. עורך דין נגד חברות ביטוח הוא עורך דין שמכיר את ההתנהלות של חברות הביטוח ולרוב יוכל להשיב עבור הלקוח שלו את מה שחברת הביטוח סירבה לתת או לשלם.

מתי פונים אל עורך דין נגד חברות ביטוח?

כאמור, אדם שהוא מבוטח ומשלם פרמיה לשם קבלת שירות או פיצוי לא תמיד ימצא התנהלות מול חברת הביטוח קלה ותמימה. חברות הביטוח מערימות לא מעט קשיים בפני המבוטחים בבואם לממש את הזכויות שלהם ובמקרים רבים חברות הביטוח לא מתנהלות בתום לב. עורך דין נגד חברות ביטוח יעשה את זה הרבה יותר בקלות ומלכתחילה ההתייחסות אל מבוטח שיהיה מיוצג על ידי עורך דין תהיה שונה מאשר היה מתנהל עצמאית מול חברת הביטוח. כאשר עורך דין יפנה אל חברת הביטוח אי אפשר יהיה לענות לו תשובות לא מבוססות או כאלה שהמטרה שלהן היא למשוך זמן.

החשיבות של פנייה אל עורך דין

אדם מתקשה להתנהל מול חברת הביטוח צריך להכיר את הדרכים שלו לפעול כדי לממש את הזכויות שלו ולקבל את הכספים או הפיצוי המגיעים לו. עורך דין נגד חברות ביטוח עוסק בדיוק בנושאים אלה וחשוב לדעת אם נתקלים באותם קשיים מול חברת הביטוח לא צריך לומר נואש ובוודאי שלא צריך לוותר על מיצוי זכויות. בעזרת עורך הדין אפשר יהיה לקבל את המגיע ואף להתלונן על חברת הביטוח בשל ההתנהלות הלא תקינה שהפגינה.

מתעניינים בשירות משפטי מול חברת ביטוח? פנו אל משרד עורכי הדין קלינגהופר ביטון ושות' ותקבלו מענה מקצועי ואישי שמתאים בדיוק לכם ולנסיבות האישיות שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content