אילו שירותים מספק נוטריון בתל אביב?

נוטריון הוא עורך דין שעבר הסמכה מיוחדת. חשוב להבחין בין למשל עוד רשלנות רפואית, שהוא עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא רשלנות של רופאים וצוותים רפואיים, אבל לא נדרשת לשם כך הסמכה ספציפית, לבין נוטריון שחייב בנוסף לרישיון עריכת דין להציג גם הסמכה ספציפית.

מהי מהות השירות של נוטריון?

נוטריון מעניק תוקף משפטי למסכים שונים, בתחומי חיים רבים. חותמת של נוטריון מעידה כי המסמך אותנטי לחלוטין ומהימן, ולכן ניתן להציג אותו בכל הליך משפטי וגם בפרוצדורות רשמיות המתנהלות מול הרשויות.

באילו מקרים נדרשים השירותים של נוטריון בתל אביב?

מצב אחד שבו נהוג לפנות אל נוטריון בתל אביב הוא כשעורכים הסכם ממון לפני נישואין. עוד שירות מקובל של נוטריונים הוא אישור צוואה – חשוב להדגיש כי אין חובה לאשר צוואה אצל נוטריון (או אצל כל סמכות משפטית אחרת), אולם קשה הרבה יותר לערער של צוואה שנחתמה ע"י עורך דין שהוא נוטריון, כך שאדם שמבקש לוודא שרצונו ימולא, יפנה לכתובת מקצועית זו.

אישור נוטריוני נדרש גם במקרים של יציאת קטין לחו"ל שלא עם הוריו, או עם הורה אחד במקרה של הורים גרושים. נוטריונים מאשרים גם תרגומים, למשל במסגרת הליכי קבלת דרכון אירופאי, וגם עוד רשלנות רפואית עשוי להידרש לחותמת של נוטריון – למשל על חוות דעת של מומחה המעיד על היעדר שיקול דעת מצד רופא שהתרשל.

מה כולל תהליך ההסמכה של נוטריון?

נוטריון בתל אביב (או בכל עיר אחרת, כמובן) הוא עורך דין בעל ניסיון של 10 שנים או יותר, בעל עבר נקי לחלוטין (כל עבירת קלון או השעיה מלשכת עורכי הדין, גם אם הסתיימה, מונעת את ההסמכה). תנאי סף נוסף הוא השתלמות ייעודית, ולאחריה ניתן לשלם את האגרה ולהגיש בקשה – שנבחנת ע"י משרד המשפטים.

משרד עו"ד זלצר מספק גם שירותי נוטריון ומהווה כתובת מתאימה גם למי שזקוק לעזרה משפטית במקרה של רשלנות רפואית – כל זאת על סמך ניסיון רחב היקף ולא פחות חשוב, מחויבות לשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content