אנחנו מתגרשים או נפרדים. מה לעשות ומה עליי לדעת?

החלטנו להתגרש, מה צריך לעשות עכשיו?

לעיתים מגיע הרגע שקיווינו שלא יקרה כשהתחתנו, אך אנו מרגישים שאין טעם יותר להמשיך בקשר הנישואים ומתגרשים. במהלך הפרדת הכוחות בין בני הזוג, הליך חלוקת רכוש בגירושין הינו הנושא חשוב שאינו קשור לילדים המשותפים. לרכוש שצברנו במשך שנים רבות, בעבודה קשה, יש ערך רב עבור כל אחד ואחת מאיתנו. זאת כנראה בגלל שלמרות שמדובר בסוגיה מגוונת, שכן רכוש יכול להיות פיזי כמו דירה או תכשיט, וכן רוחני כמו זכויות יוצרים. מדובר על רכוש בעל משקל כספי גדול כמו עסק או חסכון בבנק או לחילופין חפצים בעלי ערך כלכלי מועט, אך ערך סנטימנטלי גבוה.

למי לפנות כאשר אנו זקוקים לייעוץ משפטי בעת גירושים

כמובן שמלבד תחום הגירושין, ישנם נושאים חשובים רבים אשר מאוד מומלץ לקבל בהם סיוע משפטי מקצועי. דיני הגירושין הם תחום משפטי מורכב, שהוא בעצם חלק מהענף המשפטי שנקרא דיני המשפחה. בתוך תחום זה ישנם נושאים רבים כגון נישואין וגירושין, כל הקשור ביחס בין ילדים וההורים, באפוטרופסות, בצוואות, ירושה ועוד. מה שמשותף לכל הנושאים הללו הוא שהם אישיים לכולנו, ושהצורך לעסוק בהם משפטית מגיע לפתחנו כאשר אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה. לכן החשיבות בסיוע של עו"ד משפחה מנוסה, אשר ניתן לסמוך עליו ולתת את האמון בו, חשוב לכל מי שזקוק לסיוע שכזה.

ידועים בציבור? לאחר הגירושים נכנסנו למערכת יחסים חדשה אך הפעם החלטנו לא להתחתן

במקרה של מערכת יחסים חדשה נוספת, ישנם אנשים רבים שמרגישים שאין להם צורך בכל פסטיבל החתונה בשנית, בין אם מדובר בכל ענייני האירוע, ההוצאות הכספיות ואף הידיעה כי יש חותמת רשמית של מעמד של "נשואים" כמו גם הרצון להימנע מלעבור בדלתות בית הדין הרבני בעת הפרידה ולהקל על הפרידה ככל הניתן. ידועים בציבור הינם זוגות אשר אינם נשואים ברבנות הראשית אך מקבלים מעמד מיוחד ואיתו זכויות שונות הדומות לאלו של הזוג הנשוי אך בכאן גם טמונה הסכנה שכן אין חוק שמסדיר את מעמדם ובמקרים הללו מומלץ לערוך הסכם ממון ידועים בציבור. עורך דין ידועים בציבור יכול לסייע לכם בכל הנוגע לעניינכם. עו"ד ויינטרוב היא מומחית בתחום דיני משפחה וגירושין וכן מגשרת מוסמכת, עוסקת רבות בתחום הידועים בציבור ובהסכמי ממון ותשמח לסייע לכם במהלך תקופת הפרידההמטלטלת, ולתת מענה לצרכים המשפטיים שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content