בן הזוג בגד? יכול להיות שהגיע הזמן לשנות מסלול

כמו נשים רבות גם את מצאת את עצמך מתמודדת עם בן/בת זוג שלא נשאר/ה נאמן/ה לך, ואת לא יודעת את נפשך עוד. אכן זו לא סיטואציה נעימה בכלל, אבל צריך לחשוב בזהירות ולחשב צעדים, בדרך לקבלת ההחלטות וליצירת תנאי חיים שמתאימים בדיוק לך. בעזרת הידע המקצועי של עורכת הדין הילה וינטרוב, תוכלי לבנות את האסטרטגיה בתיק המתאימה לך, ולקבל החלטות מתוך ראיית טובתך האישית.

איך מתמודדים עם משבר במערכת היחסים?

אף פעם לא קל לגלות שהחיים שלך ושל בן הזוג שלך כל כך שונים ואין לכם דרך לגשר על הפערים. במיוחד כאשר זה מגיע בהפתעה ואת לא יודעת איך להתמודד עם המשבר בעצמך. הצעד האינסטינקטיבי הראשוני, חייב להיות מלווה בפנייה לעזרת עו"ד דיני משפחה, שהוא איש מקצוע מומחה במתן שירותי יעוץ וליווי משפטי בסיטואציות כאלה. גם אם את לא בטוחה שאת רוצה להיפרד או שאת באמת לא יודעת מהו הצעד הנכון מבחינתך, עורך הדין לגירושין יצליח לעזור לך לראות את התמונה המלאה ולהבטיח שאת בוחרת החלטות נכונות בהתאם למצב האישי שבו את נמצאת.

אל תאפשרי לו להתעמר בך!

הדברים הופכים הרבה יותר מורכבים ומאתגרים כי כאשר מערכת היחסים שלך עם בן הזוג הופכת להיות אלימה. כל עורכת דין לענייני משפחה תייעץ לך לפעול בדרך קצת שונה, אבל העיקרון הוא אחד – את לא יכולה בשום פנים ואופן לקבל את הסיטואציה שבה בן הזוג מתנהג אלייך בצורה אלימה. מהר מאוד זה יכול להתגלגל לאלימות כלפי ילדים וזו צריכה להיות המחשבה שמובילה אותך לקחת החלטות.

פרידה היא לא סוף העולם

במידה ואת לא מצליחה להשתלט על הסיטואציה והדברים רק הולכים ומחמירים, ואינך יודעת כיצד ממשיכים מכאן, הגיע העת לקחת אחריות ולעשות את הצעד האמיץ באמת, לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין. זו לא החלטה קלה ואת צריכה להכין את עצמך לקראת הליך גירושין מורכב ומאתגר, אבל אם את באמת חושבת על הילדים שלך ואת דואגת להם, זאת ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר.

בעזרת עורכת דין הילה וינטרוב, תוכלי לדאוג לבריאות הנפשית והפיזית שלך ושל הילדים שלך, גם תחת לחץ של בן הזוג לשעבר. אנו נעשה את כל המאמצים כדי ליצור את סביבת החיים הטובה והמיטיבה, בעזרת כל האופציות החוקיות שעומדות לרשותנו. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם המשרד: 077-9968860.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content