דואגים לילדים – כותבים צוואה בשלבים המוקדמים של החיים

לאורך שנות הנישואין והחיים המשותפים עומדים בני הזוג אל מול החלטות משותפות רבות אשר קובעות את מהלך חייהם ומשפיעות גם על הילדים. מבין כל ההחלטות הללו, להחלטה לכתוב צוואה (מסמך ירושה) יש השפעה גדולה מאוד על חיי המשפחה לאחר פטירתם של ההורים. מסיבה זו בדיוק, בני זוג רבים אשר רוצים למנוע סכסוכים כספיים במשפחה פונים לעורך דין מקצועי לכתיבת צוואה. לקבלת מידע נוסף, יש לפנות אל אוהד שוהם – משרד עורכי דין.

דואגים לילדים – כותבים צוואה בשלבים המוקדמים של החיים

צוואות לבני זוג- החלטות משותפות לעתיד

אתם מודעים לעובדה שלאורך כל שנות הנישואין שלכם צברתם רכוש משותף רב, מעוניינים להגן עליו בבוא העת ולחלק אותו בצורה ראויה בין כל הילדים היקרים שלכם. ומכיוון שאין לדעת איך יראו פני הדברים במשפחה בעתיד לבוא, אתם רוצים לבטח מבחינה משפטית את הבקשות האחרונות שלכם. כך שכתיבת צוואה הדדית של בני הזוג היא פתרון משפטי נגיש מאוד. הצוואה מאפשרת לבן הזוג שנותר בחיים לבקש צו קיום  צוואה לקבל באופן אוטומטי את כל הרכוש המשותף ורק לאחר פטירתו להעביר את הרכוש לילדים המשותפים או לכל יורש חוקי אחר אשר נקבע בצוואה.

 

טיפול בנכסי המשפחה

אם בחרתם לכתוב מסמך ירושה אתם ודאי מעוניינים לבצע את החלוקה על פי כל דרישות החוק כמו גם הדרישות של בני המשפחה האחרים. חלוקה הנכסים והרכוש הכלכלי חייבת להיות חלוקה רגישה מאוד אשר תספק את רצונם של כל אחד ואחת מן היורשים. כך תמצמצו למינימום האפשרי את התנגדות עתידית לצוואה ותנחילו את רכושכם לילדים ולנכדים ו/או לכל יורש אחר אשר לו אתם מעוניינים להוריש.

 

מונעים התנגדויות לצוואה

במידה והצוואה אשר הוגשה לקיום אשר הרשם לענייני ירושה מעלה התנגדות אצל חלק מבני המשפחה ואפילו אצל גורמים חיצוניים למשפחה, יש אפשרות חוקית להשיג על הצוואה ולנקוט בהליך התנגדות לצוואה, במסגרת זו הליכי קיום הצוואה מוקפאים התיק יעבור מהרשם לענייני ירושה לבית המשפט לענייני משפחה ובית המשפט יחל בהליך בירור מעמיק. רק לאחר מיצוי כל ההליכים, והיה וההתנגדות לצוואה תידחה יינתן צו לקיום הצוואה והירושה תחולק בהתאם להוראות הצוואה. אם אתם רוצים לצמצם עד כמה שניתן מחלוקות עתידיות בעניין הירושה ולמנוע סיבוכים משפטיים מהילדים, אתם צריכים להכין מסמך צוואה (ירושה) מקצועי בעזרת עורך דין הבקיא בדיני ירושה וצוואה.

עורך הדין אוהד שוהם עוסק שנים רבות בדיני ירושה, צוואה ועיזבונות. עו"ד שוהם מספק לכל לקוח ליווי משפטי מלא ומאפשר למצות את כל ההליכים המשפטיים עד תום וכל זאת תוך עבודה יסודית ומקצועית. כל לקוח מקבל טיפול פרטני בהתאם לדרישות התיק ומתוך כוונה להגיע ליעדים הרצויים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין אוהד שוהם בטלפון 077-510-0268

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content