דרכון ליטאי – מה שחשוב לדעת

lissonlaw

תחום הדרכונים הזרים שתפס תאוצה בשנים האחרונות, מדרבן ישראלים רבים לבדוק האם גם הם זכאים לקבל דרכון זר. צאצאי ליטא זכאים גם הם לקבל דרכון ליטאי, שהוא דרכון אירופאי לכל דבר ועניין. על מנת לקבל דרכון ליטאי-אירופאי יש לעבור תהליך מורכב מאד, שלא מומלץ לבצעו לבד או באמצעות גורם בלתי מוסמך שגם אין לו ניסיון וידע משפטי מתאים. לשם כך מומלץ להסתייע בשירותיו של משרד עורכי דין ונוטריון מקצועי ומנוסה, שמתמחה רק בהוצאת דרכון ליטאי. באם התחלתם לבחון את נושא הוצאת הדרכון, כבר התברר לכם שראשית יש לבחון את נושא הזכאות שהינה סוגיה משפטית טהורה, מוטב על ידי עורך דין מוסמך שבקיא בדין הליטאי, ולאחר מכן גם תצטרכו לאתר ולהכין מסמכים רבים, לרבות אישורים נוטריוניים ותרגומים שונים שנדרשים לתהליך. על מנת לדאוג לתרגומים מקצועיים ולאישורים הנוטריוניים, תזדקקו גם לשירותיו של נוטריון מתאים. לכן מומלץ לפנות לעורך דין שהנו גם נוטריון מוסמך, אשר בין שירותיו הוא מציע גם שירותים נוטריוניים ותרגום מסמכים. משרד עורכי דין ונוטריון זאב ליסון ושות', מספק את כלל השירותים הנדרשים לכם ובעל ניסיון עשיר וייחודי בתחום זה.

מה חשוב לדעת לפני הוצאת דרכון ליטאי

התהליך להוצאת דרכון ליטאי, כרוך בהגשת בקשה מתאימה לאזרחות ליטאית, שתכלול את כל המסמכים והאישורים הנדרשים לכך באופן מלא ומדויק. יצוין שהבקשה וכל המסמכים שמצורפים לה נבדקים על ידי משרד ההגירה הליטאי בצורה יסודית וקפדנית מאד. לאור מורכבות התהליך ועל מנת להכין, להגיש וללוות את הבקשה באופן מקצועי וכנדרש, מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין ונוטריון מקצועי ומנוסה בתחום. מרגע הגשת המסמכים הנדרשים תאלצו להמתין בממוצע כשנה עד שנה וחצי לקבלת החלטה בבקשה מצד משרד ההגירה בליטא. רק בכפוף ולאחר קבלת האזרחות הליטאית, ניתן להמשיך לתהליך הנפקת דרכון ליטאי – אירופאי. עורך דין ונוטריון מנוסה ומקצועי, יוכל לדאוג לייעול והצלחת התהליך.

זכאות לאזרחות ליטאית ולדרכון אירופאי

הזכאות להשבת אזרחות ליטאית מוקנית לפי קשר משפחתי, כלומר למי שהנו צאצא למי שהיה אזרח ליטא, בכפוף לתנאים מסוימים שקבועים בדין הליטאי. מי שנמצא זכאי לאזרחות ליטאית בהמשך לכך יוכל גם להנפיק דרכון ליטאי – אירופאי. על פי החוק בליטא – מי שהיה אזרח ליטא עד ה 15 ביוני 1940 הוא וצאצאיו הם בעלי זכאות להגשת בקשה, אולם לצד תנאי כללי זה חלים עוד תנאים, סייגים וכללים רבים, לרבות כאלו שנקבעו לאורך השנים בבתי המשפט בליטא, אותם יש לבחון בקפידה – כל מקרה לגופו. במידה והנך מעוניין בהוצאת דרכון ליטאי, ראשית מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מטעם עורך דין מוסמך שגם מנוסה ובקיא בתחום האזרחות הליטאית. משרד עו"ד זאב ליסון ושות', מתמחה בייעוץ, טיפול וליווי התהליך להשגת אזרחות ליטאית מתחילתו ועד סופו. המשרד מספק את מלוא השירותים הנדרשים לכך כולל ייעוץ משפטי, חיפוש מסמכים בארכיונים בליטא, הכנת כל המסמכים והאישורים הנוטריוניים והתרגומים שכרוכים בתהליך מורכב זה.

 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content