האם אפשר לזכות במשפט תעבורה למרות ראיות?

מקרים רבים שמגיעים לבית המשפט לתעבורה מסתיימים בהרשעה ולא תמיד משום שהנהגים אשמים, אלא משום שלא תמיד מצליחים להוכיח את הגרסה שלהם למרות עדויות נוספות. הניהול של משפטי תעבורה מורכב יותר משום שבדרך כלל עומדים לצד התביעה שוטרים שזוכים למהימנות גבוהה יותר למרות חזקת חפות הנהג, וברור לשופטים שהנהגים יטענו שהם חפים מפשע. לא תמיד גם אפשר להוכיח חפות זאת משום שאם אין צילומים או עדים מהימנים שיסכימו להעיד אין סיכוי לזיכוי. אלא אם כן פונים לעזרה של עורך דין תעבורה תל אביב ופורסים את כל פרטי המקרה על מנת להגיע לזיכוי מלא במידת האפשר. עו"ד אלי אנושי יודע מניסיונו שלא תמיד קל לזכות אבל כאשר עושים את עבודת השטח הנדרשת יכולים בהחלט להגיע לתוצאות מפתיעות של זיכוי מלא.

מה חשוב לעשות במקרה של תאונה?

בכל מקרה של תאונה כלשהי עם כל נזק מסוג שהוא יש לאסוף כמה שיותר עדויות, צילומים, שמות של עדים, תיעוד של המתרחש לפני שמתחילים לשכוח וגם לא להפליל את עצמכם מידית ברגע שאתם נחקרים. זכרו שרוצים לקבל מכם את כל הפרטים אבל אתם עלולים להפוך לחשודים המיידיים גם אם זאת לא הייתה אשמתכם ואתם פשוט הגבתם למישהו שנכנס למסלול שלכם או קפץ מולכם. קורים מקרים כאלה בכל מקום וחשוב מאד לזכור ולדבוק בגרסה שלכם כדי להיות עקביים וכדי לשפר את הסיכויים של עורך דין תעבורה בחיפה להוכיח שאתם זכאים ושאינכם אשמים בתאונה. זה מחייב גם התעשתות מהירה במקום התאונה על מנת לתפקד ולהתחיל לאסוף את התיעוד שיכול לעזור לכם.

זיכויים והרשעות על פי ראיות

בית המשפט לתעבורה משתדל להיות הוגן ואם אתם מצליחים להביא ראיות ועדים שיכולים לסתור לגמרי את טענות המשטרה ואת גרסת התביעה, אתם יכולים בהחלט לצאת בזיכוי מלא. זה כמובן אינו יכול להיות ללא עבודה בשטח של עורך דין תעבורה שמשקיע את הבירורים המתאימים על מנת למצוא את העדים שלכם. בגלל זה, כל פרט שתמסרו לעורך הדין וכל טענה שלכם חייבים להיות מגובים במלואם. זה בדיוק מה שעוזר לעורך הדין ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי לעשות כמיטב יכולתו על מנת לזכות את הלקוחות שלו כשזה אפשרי לעקוב אחר הגרסאות ולהפריך את הלא נכונה בבית המשפט. צלצלו כבר עכשיו 050-5738228

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content