הגנה על זרועות הביטחון

החברה המערבית מכתיבה עבורנו מערכת חוקים; מערכת המצביעה על דרך הישר – ועל הסטייה ממנה. במרבית המקרים, אנו רגילים לראות בכל מהדורת חדשות עבריינים "מקצועניים" העומדים בפני העמדה לדין. עם זאת, כאשר מדובר בנאשמים או חשודים אשר אינם מחזיקים בעבר פלילי – אין ספק שמדובר בחוויה מורכבת למדי. במידה והואשמתם במסגרת המשפט הפלילי, אל תתמודדו עם מצב זה לבד. יש לפנות אל עורך דין פלילי ולהסתייע בשירותיו.

הגנה על זרועות הביטחון

לצד המשפט הפלילי, כל קבוצה באוכלוסייה נתונה למרותו של דין משמעתי. בין אם מדובר בעובדי מדינה, שוטרים או אחרים – על עובדים אלו חלה נורמת התנהגות אחרת ממה שחל על יתר הציבור. במילים אחרות, קיומו של הדין המשמעתי היא לחייב עובדים אלו לפעול בהתאם למצופה מהם. הנכם עובדי ציבור ופעלתם תוך ניגוד עניינים? התנהלתם באופן רשלני או בלתי הולם במסגרת עבודתכם כעובדי מדינה? כדי לקבל את הייצוג והטיפול המקצועי ביותר מול הערכאות השונות, אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד פלילי גיא פלנטר.

הליך התאמה ביטחונית

מהי המחשבה הראשונה שעולה לראשכם כאשר אתם שומעים את הביטוי 'עורכי דין בתחום המשפט הפלילי'? לרוב, נדמיין עו"ד המגנים על נאשמים בתחום עבירות צווארון לבן או הדין המשמעתי. עם זאת, עורכי דין פליליים אף מסייעים לאנשים העומדים בפני קבלת סיווג ביטחוני או שמא מעוניינים לערער על תוצאותיו. למה הכוונה בסיווג בטחוני? לעיתים קרובות ולאורך חיפוש עבודה, אנשים רבים מתבקשים לעבור תחקיר ממושך. בין אם מדובר בחברות ביטחוניות, משרד ראש הממשלה או שמא מדובר בחברה אזרחית המבצעת פרויקט אזרחי, תתבקשו לעבור סיווג בטחוני. במקביל לכך, ישנו סיווג צבאי; סיווג אותו יקבלו מלש"בים המתמודדים על תפקיד ביחידה צבאית מסווגת.

מה כולל תהליך תחקיר ביטחוני? לרוב, תהליך זה יכלול מספר שלבים עיקריים כאשר הראשון שבהם כולל חתימה על טופס ויתור סודיות מידע כמו גם סודיות רפואית. בהמשך, המועמדים יישאלו סדרה ארוכה של שאלות המתייחסות, בין היתר, למצב הבריאותי והנפשי שלהם, על קרובי משפחתם, על אירועים שונים מעברם ואף על העתיד שלהם. אחד מהשלבים הבאים של תחקיר זה כולל את שלב הריאיון שבעל בפה. ריאיון זה ינהלו גורמים שונים המוסמכים לכך – החל מהשב"כ, צוות צה"לי מקצועי מתחום המודיעין ועוד. בסיומו של התחקיר, המועמדים מקבלים תשובה האם הם נמצאו מתאימים או לא. מעוניינים להגיש ערעור על אי התאמתכם הביטחונית? רצוי לפנות אל עו"ד פלילי גיא פלנטר. שיתוף פעולה זה יוביל להגשת הטפסים הרלוונטיים לגורמים המתאימים כמו גם ייצוג מקצועי מול הוועדות.

ניסיון רב בטיפול בתיקים פליליים, צבאיים ומשמעתיים

עומדים בפני חקירה פלילית או משמעתית? מעוניינים בהכנה לחקירה זו? או שמא אתם מתמודדים על תפקיד בחברה ביטחונית ואתם זקוקים לייעוץ והכנה לקראת בדיקת הפוליגרף? כדי לקבל את הייעוץ, הטיפול והייצוג המקצועיים ביותר, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם עו"ד פלילי גיא פלנטר. משרד זה, בניהולו של עורך הדין גיא פלנטר, מחזיק במוניטין גבוה ובניסיון עשיר בטיפול בתיקים פליליים, צבאיים ומשמעתיים. לייעוץ התקשרו 03-744-7448.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content