הסמכי משמורת וראיה – אתגר אמיתי בתהליכי גירושין

בראיה הפשטנית ביותר, מרבית מקרי הגירושין עולים על שרטון כאשר מתחילים הדיונים על שני נושאים מרכזיים – רכוש ומשמורת. הרי הילדים הם הנכס החשוב שלכם ואתם רוצים לעשות כל שביכולתכם כדי לאפשר לכל אחד מהם לקבל את איכות החיים הראויה לו. ולכן, בכל מקרה שבו אתם נתקלים בחוסר הסכמה על תנאי המשמורת, חשוב לפנות לצוות המקצועי של משרד עו"ד הילה וינטרוב, לקבלת ייעוץ אישי.

הסמכי משמורת וראיה – אתגר אמיתי בתהליכי גירושין

איך לנהל משא ומתן על הסכמי ראיה?

כמו בכל משא ומתן, גם במשא ומתן על הסכמי הראיה והמשמורת של הילדים, אתם רוצים לבוא חמושים בכל הידע המקצועי המתאים לאירוע. לכן, מיד עם תחילת הליך הגירושין, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין במרכז, עם התמחות ייחודית בדיני משפחה וילדים. עורך הדין יהיה לכם למייצג ויאפשר לכם לנהל הליך הוגן ושקוף שמשיג את המטרות שלו.

לוקחים חלק פעיל בגידול הילדים

תהליך החלוקה של משמורת ילדים הוא סלע מחלוקת רציני שיקבע את אורח החיים היום יומי של המשפחה לאחר הגירושין. כל החלטה שתיקחו היום, תהיה תקפה למשך תקופה ארוכה. בדיוק מסיבה זו, עליכם להיות בטוחים כי אתם עושים את ההחלטה הנכונה לכם – תוך שיתוף פעולה עם בן או בת הזוג לשעבר. זאת, מתוך רצון להיות פעילים יחד בגידול הילדים ולהתאים את התא המשפחתי החדש לצרכי הילדים שלכם.

ליווי אישי לאורך הדרך – למענה בבעיות נקודתיות

גם לאחר החתימה על חוזה הגירושין, כאשר כל אחד מכם יוצא לדרך אישית, ישנם הילדים שצריכים תמיד להיות במרכז. כך שההחלטות שלקחתם בדרך, בליווי הצמוד של עורך דין דיני משפחה, יאפשרו לכם להתאים את ההחלטות שלכם לצרכים המשתנים של כל בני המשפחה. בין שמדובר על שינוי חלוקה בהסדרי הראיה ובין שמדובר על יצירת הסדרי מזונות מותאמים לכם. כל שינוי שתרצו לבצע הוא אפשרי רק אם נעשה בהסכמה ואל מול בית המשפט. לכן, גם שנים לאחר הגירושין, רצוי לשמור לצידכם עורך דין מיומן שיאפשר לכם לקחת החלטות מושכלות.

הצוות המקצועי של משרד עו"ד הילה וינטרוב מלווה זוגות בתהליכי גירושין, מתוך ראיה של כלל בני המשפחה ורצון להעניק סיוע פרטני ברמה המקצועית הכי גבוהה שיש. בהיכרות עם רזי החוק ועם הסיפור האישי של כל משפחה, אנו יוצאים יחד לדרך חדשה. לפרטים נוספים וליצירת קשר- 077-9968860.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content