זה קורה גם במשפחות טובות

מוות ואובדן, הם אירוע קשה ולא פשוט בפני עצמו. אם מלווים לתהליך חלוקת רכוש הנפטר גם סכסוכי ירושה בתוך המשפחה הרי שמדובר על אירוע לא נעים לכל הנוגעים בדבר. עם זאת, כאן חשוב להגיד, גם אם אתם רוצים להשאיר את הפרק הזה מאחוריכם, וכעת נדמה לכם כי אתם מוכנים פשוט לוותר על כל מה שמגיע לכם, רק בשביל שקט, אנחנו כאן כדי להאיר את האירוע מזווית אחרת. אין שום סיבה לוותר על מה שמגיע לכם על פי חוק. נכון, זה לא תמיד קל להילחם על מה שמגיע לכם, אך זה הדבר הנכון לעשות. גם אם הדרך לא תהיה קלה תמיד, עורך דין יוסי ברקוביץ כאן בכדי להגן עליכם, בכל הכלים העומדים לרשותו.

מה עורך דין מקצועי יכול לעשות עבורכם

לא מצליחים להגיע להבנות? חוששים כי רצונו של המת לא מתקיים בחלוקה הקיימת? בשביל זה יש את המערכת המשפטית- בכדי לפסוק באופן צודק בין הצדדים. התנגדות לצו ירושה כמו גם בקשה לקיום צוואה וערעור על ההחלטות שהתקבלו- כל אלו כלים משפטיים, בהם עורך הדין יכול להשתמש כדי לעזור לכם. נכון שזה לא יהיה פשוט, אך אין שום סיבה שתוותרו על הזכויות שלכם.

למה לא כדאי לגשת לזה לבד

השדה המשפטי אמנם נועד לשרת את האזרח, אבל אין זה אומר כי השפה המשפטית תמיד מובנת לכל הנוגעים בדבר. בסופו של דבר, הזירה המשפטית, מתייחסת לחוקי המדינה ולפסיקה ענפה ולפרשנות של החוק. כל עוד אתם לא מבינים בתחום על בוריו, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסחרור בו אין לכם שליטה. עורך דין שיטפל בניהול עיזבון יבטיח כי ההסכמות מגובות מבחינה משפטית. בין אם אתם לא רוצים להגיע לבית המשפט ולרשום את ההסכמים באופן כזה שלא יהיה מקום לערער עליהם בעתיד, ובין אם אתם צריכים סיוע מקצועי כדי להתגבר על מה שמתרחש כאן ועכשיו- מוטב להיעזר בליווי בעל מקצוע מתאים.

אל תרגישו לא בנוח, אתם צריכים להיאבק על שלכם

עורך דין יוסי ברקוביץ, הינו בעל ניסיון של שנים בתחום.. עליכם להיעזר במי שיכולים לעזור לכם לקבל את המגיע לכם, עד למימוש כל הזכויות המגיעות עבורכם. לבירור ולמידע נוסף, עו"ד ברקוביץ עמוד לשירותכם , צרו קשר.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content