מה חובה לעשות כשנקלעים לתאונת דרכים?

ברגעים הראשונים של תאונת דרכים כולם מבולבלים והמומים, שלא לומר פצועים וכואבים. הנזק הגדול לגוף ולרכוש הוא רק משני לטראומה של התאונה ולכן לא תמיד זוכרים את מהלך האירועים ולא מצליחים לזכור מי גרם למה. לפעמים יש מצלמות שמצליחות לתעד את התאונה אבל לא תמיד הן קיימות ולכן יש מקום רב לטעויות או לניסיונות להפליל אתכם בתאונה כאשר זאת לא אשמתכם כלל. ברגע שקורה דבר כזה ואתם מצליחים להתעשת, חובה להתקשר אל עורך דין תאונות דרכים מומלץ שיתחיל להדריך אתכם ולהסביר לכם מה חיוני מאוד לעשות. במקרה כזה הוא ינחה אתכם מיד מה לאסוף כתיעוד להוצאות ולנזקים שנגרמו לכם משום שלא פעם הפיצויים על נזקים מתאונה נמשכים שנים או כל החיים ויש לשקלל זאת במהלך הדיונים והמשא ומתן. ככל שתאספו יותר עדויות ותיעוד רפואי ואחר שאתם סובלים מנזקים בריאותיים ונפשיים לטווח ארוך, כך גם הוא יוכל להוכיח ולקבל בשמכם כמה שיותר פיצויים שמגיעים לכם. עורך דין משה בורנשטיין מייצג לקוחות במשא ומתן על הפיצויים שמגיעים להם לקבלת תוצאות טובות ביותר בנסיבות האירועים.

עבירות תנועה הן לא דבר של מה בכך

מי שחושב שקל לצאת מכל עבירת תנועה ואם יש ברירת קנס הרי שזה לא נורא, עדיין לא מבין שעבירות כאלה מצטברות וצוברות לכם נקודות וסנקציות שעלולות להיגמר בפסילת רישיון, קנסות ואפילו הרשעה פלילית במקרים מסוימים. בכל עבירת תעבורה חובה להתייעץ עם עורך דין לענייני תעבורה ולנסות להוכיח שלא ביצעתם את העבירה כדי לנקות את הגיליון שלכם מכמה שיותר הרשעות ועבירות שנצברות לחובתכם. יש עבירות שמשליכות על הרישום הפלילי שלכם ומי שעובד בעבודות מסוימות שדורשות גיליון התנהגות נקי עלול לסבול מכך קשות. לכן, חשוב להשאיר לעורך הדין שלכם את הטיפול בכך.

פיצויים ואישומים

יש מקרים שבהם אתם לא יכולים להתנהל לבד ולנהל את התיקים שלכם גם כאשר מדובר בעבירות פעוטות לכאורה. כל דבר כזה מצטבר ומחייב אתכם יותר מאוחר אם לא תמחקו את זה כמה שיותר מוקדם. כמו כן, בכל הקשור לנזקים שנגרמים לכם ואתם נוטים לפטור זאת כנזק קל אתם מוותרים למעשה על כסף שמגיע לכם ויכול לסייע לכם מאוד גם בזמן ההחלמה והשיקום שמחכה לכם. עורך דין משה בורנשטיין מייצג לקוחות רבים שמקבלים את מה שהם מצפים לקבל מבחינת פיצויים הודות לכישורי הייצוג שלהם כשהוא מגן על זכותם לקבל כמה שיותר מהפיצוי המרבי שהם יכולים לקבל.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content