מה חשוב לעשות כאשר רוצים להתגרש?

גירושין יכולים להתחיל בהחלטה משותפת או רק כאשר אחד הצדדים מגיע למסקנה הזאת ומתחיל בהליכים. צעד אחד לפני כן רצוי להתייעץ עם עורך דין גירושין במרכז, ולשמוע ממנו כיצד מומלץ להיערך לקראת הגירושין מבחינת כל ההיבטים הכרוכים בכך. מדובר בהכנות כספיות כדי להכין את התקציב שמממן את ההליכים, להכין את עצמכם נפשית לכך שזה יהיה לא קל מבחינה רגשית וגם להתעדכן בכל הצעדים שמתחייבים מפתיחת תיק גירושין, מה עומד לקרות, איך יתנהל התיק ואיפה ומה כרוך בכל שלב של ההליכים. חשוב לסכם מראש גם מהי עמדתכם בנוגע לחלוקת רכוש ולמשמורת על הילדים כדי שתוכלו להתכונן לכך מכל הבחינות. מלבד זאת, חשוב למצוא עורך דין שייתן לכם גם את התמיכה הנדרשת מבחינה רגשית או לפחות לשמש לכם משענת מורלית משום שגם גירושין בהסכמה הם אירוע לא קל מבחינה רגשית. עו"ד בראל לאניאדו מייצג את הלקוחות שלו וזמין להם בכל עת שהם זקוקים לו במהלך ההליכים הטעונים.

כיצד להיעזר בעורך דין לענייני משפחה?

לא תמיד נזקקים לעזרת עורך דין לענייני משפחה במרכז למקרה מצער כמו גירושין. לפעמים זה בדיוק להפך, זקוקים לו על מנת לנסח הסכמי ממון וגם הסכמי חיים משותפים בהזדמנויות משמחות. המגמה לערוך הסכמים כאלה מתחזקת בשנים האחרונות משום שיותר מדי מקרים מגיעים למחלוקת ולאי הסכמות בבתי המשפט רק משום שלא השכילו לעגן זאת בכתב בהסכם קביל חוקית. היום ברור שכדי לשמר את האהבה ואת הזוגיות דווקא חשוב להבהיר את מעמדכם מראש ובצורה מסודרת, זהו הדבר היחיד שמגן עליכם מפני דרישות לא סבירות מאוחר יותר. אולם, גם כאשר רוצים להימנע מהמריבות האלה חשוב לדעת בדיוק לקראת מה אתם הולכים ולהגדיר את היחסים שלכם בעיניים פקוחות. עורך הדין שלכם יסביר לכם במה זה כרוך והכי חשוב – מהן הזכויות שלכם וכיצד להגן עליהן.

מה קורה כשאינכם יכולים לנהל את חייכם?

מצבים שונים בחיים מחייבים ניהול שלהם על ידי אדם אחר, מישהו שלא חשבתם שתצטרכו את עזרתו. ייפוי כוח מתמשך, למשל, אחד הצעדים המתבקשים ביותר במציאות שבה עניינים רבים מתנהלים בבנקים ואצל הרשויות שדורשות שמישהו יוכיח את זכותו לכך. לכן, עורך דין לענייני אפוטרופסות יכול לעזור לכם ולנהל את ההליכים שבהם תמנו מי שנבחר לקבל ייפוי כוח מתמשך עליכם במקרה שלא תוכלו יותר לקבל החלטות. עו"ד בראל לאניאדו מלווה את הלקוחות שלו גם במצבים רגישים אלה כדי לעזור להם לעשות זאת הכי טוב שאפשר.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content