מה עושים כשנסיבות החיים מחייבות שינויים

הסכמי גירושין נועדו לקיימם ללא הפרות אולם נסיבות חיים שונות מחייבות גמישות והסתגלות. הדינמיקה ביחסים בין בני זוג אינה פשוטה במיוחד לאחר גירושין טעונים, אולם אפשר ורצוי לנסות להגיע להידברות במצבים שבהם יש צורך בהתאמה לתנאי החיים המשתנים. גם כאשר קובעים משמרות על הילדים וגם כאשר קובעים דמי מזונות קורה שהחיים מזמנים הפתעות, ילדים רוצים לעבור למשמורת אחת או שנייה ודמי המזונות אינם מספיקים בגלל יוקר המחיה וצרכים אחרים, או להפך. במשברי חיים שונים שנוגעים בנושאים הפיננסיים לא פעם נדרשת הפחתת מזונות, במיוחד בגלל פיטורין או מצב כלכלי קשה. במקרים כאלה רצוי לנהל זאת על ידי עורך דין שהוא בעל ניסיון ויכול לוודא שלא מדובר בניסיון להפחית מזונות רק בגלל גחמה ולא בגלל צורך אמיתי. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין מציעה לכם ייצוג בכל מקרה שבו צריך לבצע התאמות עם השינויים בחיים, מבלי לוותר על הזכויות.

חשבו על העתיד כבר היום

ירושה היא לא דבר שקל לחשוב עליו כי פירוש הדבר לחשוב על קצנו, אבל לנוכח כל כך הרבה סאגות משפחתיות שמתגלות בבתי המשפט לאחר מות המורישים, יש מקום לשנות את דעתכם על כך. בין אם יש לכם מעט רכוש או כספים רבים, חלוקת העיזבון שלכם מראש ובעריכת צוואה מסודרת וחוקית על פי חוקי מדינת ישראל היא הדבר הנכון לעשות, אם חשובה לכם המשפחה שלכם. מלחמות מיותרות היו יכולות להימנע אילו היו פונים לייעוץ אצל עורך דין ירושה תל אביב כדי להבין במה כרוך הדבר כשרוצים לערוך צוואה מסודרת ואיך זה אפשרי על פי חוקי הירושה בישראל להוריש גם ללא צוואה. תלמדו להפתעתכם שלא כל מה שנראה לכם טבעי מסדרות טלוויזיה תקף במציאות של חוק הירושה בישראל. זאת הסיבה שבגללה לא כדאי לוותר על כך למרות אי הנעימות במחשבה על הקץ.

ענייני משפחה מחייבים מקצועיות

כשאתם מפקידים את ענייני המשפחה הכי רגישים שלכם בידי עורכת דין אתם מקווים שהגעתם לאדם הנכון שיטפל בכם. זה כרוך לא רק בהבנה מעמיקה של לשון החוק אלא גם בניסיון מעשי, ביכולת תקשורת טובה אתכם והבנה של מה שאתם רוצים שיקרה בתיק שלכם. בין אם אלה גירושין או טיפול בענייני צוואה, חשוב לתת אמון במי שמייצג אתכם בבית המשפט. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין מציעה לכם את שירותיה המנוסים והטובים בייצוג וניהול תיקים רגישים לטובת הלקוחות שלה.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content