מחיקת חובות לבנקים

חוב לבנק הוא אתגר. גם מבחינת ניהול חיי משק הבית, וגם מבחינת חברות קטנות אשר מתמודדות עם אתגרים כלכליים לאורך השנים. ועדיין, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לפנות לבנק בבקשה לביצוע הליך מחיקת חובות לבנקים, משום שצריכים להתקיים כמה וכמה פרמטרים כדי שהבנק יחליט שזו היא באמת דרך נכונה מבחינת אסטרטגית. אבל אפילו אם אתם לא באמת מתכננים הליך מחיקת חובות לבנקים בעצמכם, כדאי להבין מה זה התהליך הזה ומה המשמעות שלו לטווח הארוך מבחינתכם בתור לקוחות הבנק. במאמר זה אספנו לכם קצת מידע בנוגע לתהליך מחיקת החובות לבנקים, ואנו נשמח לעזור לכם ללמוד קצת יותר על הנושא בעזרת הידע של עורכת הדין מאיה לביא.

קרדיט pixabay

האם כל אחד יכול לבקש מחיקת חובות לבנקים?

ברמה העקרונית לא כל אדם יכול לדפוק על דלת הבנק ולבקש לפתוח הליך מחיקת חובות לבנקים- מחיקת חובות כל כך גדולה וכל כך משמעותית היא הסדר משפטי שמתקיים בתנאים מיוחדים בלבד. אנחנו שומעים על לא מעט אנשי עסקים מאוד עשירים ומאוד משפיעים במשק אשר מצליחים להגיע להסדר מחיקת חובות לבנקים, אבל גם אזרחים מן השורה במצבי קיצון מאוד משמעותיים יכולים לבקש הסדר כזה. צריך לפנות לעורך דין חדלות פירעון, אשר ינסח מכתב אשר מסביר את הסיטואציה הלא רגילה של האדם, ויתחיל משא ומתן ארוך מאוד שבסופו ניתן יהיה להגיע להסדר בנוגע לתשלום חלקי של החוב והתאמה של פתרון מיוחד שרלוונטי ללקוח.

ניהול נכון של הבקשה הוא הדרך לקבל תוצאות

הרציונל מאחורי בקשת מחיקת החובות לבנקים הוא מחשבה- צריך לחשוב גם על הדרישות שלכם מהמערכת וגם על היכולת לנהל משא ומתן. עורכת הדין מאיה לביא תעזור לכם לבנות את הליך בקשה רלוונטי, בהתאם לסיטואציה שבה אתם נמצאים ובהתאם למגוון הפתרונות הקיימים כיום מול מערכות הבנקים השונות, והכל בשביל לאפשר לכם לקבל את הפתרון הרלוונטי ביותר לצרכים שלכם, בסיטואציה מורכבת כל כך הרבה שמשפיעה על כל תחומי החיים של הבית או העסק.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content