מחיקת רישום פלילי

כל אדם מחפש את הדרכים להיות כמה שיותר נקי בפני החוק, משום שמדובר בפרט חובה עבור נסיבות רבות בחיים, כולל מציאת עבודה חדשה, קבלת ויזה לחו"ל, קבלת הטבות פיננסיות שונות וביצוע רכישות גדולות. כך, מחיקת רישום פלילי עשויה להיות משימה קריטית שיש לה משמעות גדולה מאוד להמשך החיים של האדם. סיוע של עורך דין מומחה ומנוסה בתחום זה עשוי להבטיח הצלחה מירבית של העניין ולעשות את כל הדרוש על מנת שהעניין יבוצע בהצלחה. לשם כך נדרשות הוכחות לכך שלא היו עילות ממשיות לתיק שנפתח בזמנו.

מחיקת רישום פלילי

מדוע כדאי לבצע מחיקת רישום פלילי כמה שיותר מוקדם?

במקרים רבים בחיים הצורך לעשות מחיקת רישום פלילי עשוי להתעורר באופן בלתי צפוי, לכן כדאי מאוד לעשות זאת מראש ולא בשלב שבו תהיה לכך חשיבות מכרעת.

כך, בתיקים שונים במשטרה פועלת תקופת התיישנות שונה בהתאם לחומרת העברה. ההתיישנות היא בדרך כלל בין 5 עד 15 שנה (כאשר העונש על העברה עולה על 5 שנים – תקופת ההתיישנות היא המירבית). כמו כן, קיימים הבדלים עבור התיישנות על תיקים או חקירות שנפתחו בעת שהנאשם היה קטין או בגיר. חוק זה נוגע לתיקים שבהם הייתה הרשעה. כאשר מדובר בתיקים שנסגרו מפאת חוסר ראיות, עניין לציבור או חוסר אשמה, יש להגיש בקשת סגירת התיק באופן רשמי ובסיוע עורך דין.

ההשפעה של עורך דין על הליך מחיקת הרישום

אנשים רבים שוכחים על אירועים זניחים שהתרחשו בחייהם (בעיקר בהיותם צעירים) ובשלב כלשהו עשויים למצוא ציונים בלתי רצויים בתעודת היושר שלהם. במקרים אלה, ניהול הליך מחיקת רישום פלילי בסיוע מומחה בתחום הפלילי עשוי להיות הרבה יותר מהיר. מה גם שבמקרים מסוימים יש צורך לעתור לבג"ץ על מנת להגיע למחיקה הרצויה. עורכת דין הינו בעל ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחומי הפלילים ולרשותו עומדים כל הכלים לביצוע מחיקת הרישום הפלילי באופן המהיר והיעיל ביותר. כדאי לפנות לעורך דין פלילי בצפון ברגע שמתעורר הצורך בניקוי תעודת היושר שלכם או ברגע שחולפת תקופת ההתיישנות על ההרשעה שהתרחשה.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content