מענה מקצועי במסגרת דיני תעבורה

קבלת רישיון נהיגה הוא הצעד הראשון לעבר עצמאות וניידות, כאשר היכולת לנהוג מסייעת לנו להגיע ממקום אחד למשנהו ביעילות. עם זאת, נדמה כי הכביש הופך למקום מסוכן יותר ויותר. זאת, כאשר לאורך השנים אנו שומעים על תאונות מצערות, ולעיתים הרסניות, הנובעות מהתנהלות בעייתית בעת הנהיגה. במקרים בהם הייתם מעורבים בתאונה, או במקרה מורכב אחר שנוצר עקב נסיעתכם על הכביש, יש לפנות אל עורך דין העוסק בדיני תעבורה.

מענה מקצועי במסגרת דיני תעבורה

שיתוף הפעולה עם עו"ד בתחום התעבורה הוא משמעותי ובעל ערך רב. זאת לאור העובדה שיש ביכולתו לייעץ ולסייע במגוון מקרים שונים.  החל ממעצרים, נהיגה במהירות מופרזת ועד נהיגה בזמן פסילה – רצוי לפנות אל עו"ד קובי בר למענה משפטי מקצועי. עו"ד קובי בר הוא בוגר הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו – תואר LL.B. כמו כן, עו"ד זה מחזיק בהכשרה מעמיקה, בידע ובניסיון רב בתחום עבירות התעבורה – ומספק לקהל לקוחותיו ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מקצועי.

עבירות מהירות, תנועה ואחרות – בליווי של עו"ד 

להיכנס לרכב, לשבת מאחורי ההגה ולהתחיל בנסיעה. מדובר לכאורה בתחילתו של יום חדש ושגרתי למדי; יום בו אנו עושים את דרכנו למשרד, על מנת להגיע אל משימותינו השונות ולטפל בהן. בפועל, המציאות מציגה בפנינו הפתעות שונות – כאשר תאונת דרכים היא אחת הדוגמאות הבולטות לכך. במילים אחרות, ובין אם התאונה היא באשמתנו ובין אם היא באשמת הנהג השני – יהיה עלינו להתחיל בבירוקרטיה נרחבת. בהמשך, ובמקרים בהם לתאונת הדרכים השלכות משמעותיות, יש לפנות אל עורך דין תעבורה ולהסתייע בשירותיו.

לצד מענה משפטי עבור תאונות דרכים, ניתן לפנות אל עורך דן בתחום התעבורה גם במקרים נוספים – כאשר עבירת מהירות היא דוגמא בולטת לכך. כאשר אנו מדברים עם עבירות מהירות, הכוונה היא לעבירות שהענישה עבורן היא צבירת נקודות חובה, השתתפות בקורס נהיגה מונעת ולעיתים אף פסילת רישיון הנהיגה – בהתאם לנסיבות. כך או כך, על מנת להתמודד עם המצב היטב, יש לפנות אל עו"ד תעבורה, ללמוד את התיק ולפעול בהתאם. 

מענה מקצועי לאורך ההליך 

אם היית מעורב בתאונת דרכים, ביצעו חיפוש ברכב שלך ואתה מעוניין לדעת את זכויותייך, נתפסת נוהג ללא רישיון רכב ובין אם מדובר בעבירת תעבורה אחרת – יש לפנות אל עו"ד קובי בר. עורך דין זה ילווה אתכם לאורך ההליך ועד סיומו המיטבי. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-2899491 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content