נחקרת במשטרה? כך נוודא שהתיק הפלילי נסגר

הסכם ממון – החלטה מושכלת לחיי נישואין שלווים ושקטים

מקור freepik

אנו נוטים לייחס את התחום הפלילי לעבריינים "מקצועיים" ולאנשי שוליים ומאמינים כי כאנשים נורמטיביים, לעולם לא נעמוד בפני חקירה משטרתית. עם זאת, לעתים קרובות משהיינו רוצים להאמין, אנו עשויים להיחשד בעבירה ולהיחקר תחת אזהרה. גם אם נכחיש בתוקף את ההאשמות נגדנו ואף אם אין בדברים כל שחר, אנו עשויים להישאר עם כתם בעברנו לכל החיים על לא עוול בכפנו. פניה ליחידה החוקרת בסיוע עורך דין בהקדם האפשרי עשויה למנוע תסבוכת מיותרת.

עבור רובנו, מדובר בלא פחות מתרחיש אימים. כרעם ביום בהיר, מתקבלת שיחת טלפון מהמשטרה ואנו נדרשים לסור לתחנה לחקירה. במקרים מטלטלים אף יותר, דפיקה בדלת משנה לחלוטין את מהלך היום שלנו ואנו מוצעים את עצמנו עצורים בחשד לעבירה. בין אם הוגשה נגדך תלונת שווא, או אם כיווני החקירה של המשטרה הצביעו עליך, מרגע זה ממש מתחיל ההליך הפלילי שלך. כדי להבטיח ששם הוא גם יסתיים, חשוב לפנות במהרה לייצוג משפטי, לקבל ייעוץ לקראת החקירה ולפעול בצורה מושכלת לשם סגירת תיק פלילי בהקדם. עו"ד נדב גרינולד עומד לרשותך ויסייע לך ברגע הקריטי ביותר למנוע הפללה עצמית והגשת כתב אישום.

ההגנה שעשויה לעשות את כל ההבדל

קיימים שני אפיקים עיקרים בהם ניתן לפעול לצורך סגירת התיק הפלילי:

  • ראשית, עורך דין מטעם החשוד פונה אל היחידה החוקרת מיד לאחר סיום החקירה במשטרה בבקשה לסגירת התיק מטעם היעדר ראיות, חוסר עניין לציבור או חוסר אשמה. כאן, בקיאותו של עורך הדין בהליך הפלילי ובדיני ראיות משחקת תפקיד חשוב לאין ערוך ועשויה לקבוע מה יעלה בגורל התיק שלך.
  • שנית, גם אם בוססה אשמתך, ניתן לפנות אל הפרקליטות או אל התביעה המשטרתית ולהציע סגירת תיק כחלק מהסדר מותנה. ככל ששיתוף הפעולה מצידך עם התנאים שייקבעו יהיה ללא עוררין, ניתן יהיה לסיים את ההליך הפלילי אף ללא רישום פלילי.

בין אם מדובר בעבירות איומים או עבירות מין, יפעל עו"ד גרינולד בכל הכלים העומדים לרשותו על מנת לסייע לך לסיים את ההליך ללא כתב אישום, ככל שהדבר אפשרי.

ניסיון רב שנים בתחום המשפט הפלילי

עו"ד נדב גרינולד, פועל בתור עורך דין פלילי בצפון הארץ במשך שנים וייצג חשודים רבים בעבירות כבר משלב החקירה. בקיאותו הנרחבת בתיקים פליליים מורכבים ומגוונים, מאפשרים לו לקדם פתרונות מחוץ לקופסא ולהעמיד לרשותך את ההגנה הטובה ביותר שניתן לקבל. כדי לקבל ייעוץ ראשוני לקראת חקירת משטרה או אחריה, ניתן להתקשר כעת למספר 077-9969352.

 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content