סביבת עבודה נעימה: כך תגן על הזכויות שלך

יחס משפיל מצד המעסיק, הליך פיטורין בלתי חוקי או פגיעה בתנאי השכר – כל אלה מהווים עילה לתביעה נגד הבוס. אז נכון, כולנו רוצים לעבוד בסביבה נעימה ורגועה, וגם מעדיפים להימנע מחיכוכים והליכים משפטיים, אבל אם הזכויות שלכם נרמסות אין שום סיבה לוותר. עם ייעוץ משפטי איכותי וליווי מקצועי של עורך דין – הכול ייראה אחרת. מוזמנים ליצור קשר עם חיים פכטר משרד עורכי דין.

האם מותר לפטר אותך?

אין ספק שלמעסיק יש את הזכות לקבוע האם איכות העבודה שלך מתאימה לציפיות שלו, ועובדים שלא עושים את המוטל עליהם עשויים למצוא את עצמם בלשכת האבטלה. עם זאת, חשוב לזכור שבמצבים רבים הליך הפיטורין אינו חוקי, או שעצם ההחלטה לפטר את העובד שנויה במחלוקת. המקרה הפופולרי ביותר הוא כמובן מקרה שבו מפוטרת אישה במהלך ההיריון, אבל יש עוד לא מעט מצבים שבהם המכתב שקיבלתם פשוט איננו חוקי. עורך דין זכויות עובדים יוכל לבחון את המקרה שלכם לעומק ולעזור לכם לקבל החלטות בהתאם, ועם הייעוץ המשפטי של עו"ד חיים פכטר, המנוסה בדיני עבודה ובזכויות עובדים בפרט, תוכלו לעשות את מה שבאמת נכון עבורכם.

סביבת עבודה נעימה: כך תגן על הזכויות שלך

ומה עם תנאי ההעסקה שלך?

לכל עובד בישראל מגיעות זכויות בסיסיות. בכלל זה אפשר למנות את ימי החופשה והמחלה, את מגבלת שעות העבודה, את שכר המינימום ואת ההפקדות לקופת החיסכון לקראת הפנסיה. למרבה הצער, יש מעסיקים שלא ממהרים לציית לחוק, בין אם במודע ובין אם בשוגג. אם אתם לא לגמרי בטוחים איפה אתם על הסקאלה, ובוודאי אם נדמה לכם שאתם לא מקבלים את כל מה שמגיע לכם, זה הזמן לבחור עורך דין דיני עבודה מומלץ, לקבל ייעוץ ולפעול בהתאם.

עם מי מתייעצים?

כאמור, יש לכם זכויות וזה נכון בין אם אתם עובדים בהייטק, בתעשיית המזון או בתחום האופנה. מגיעות לכם זכויות בסיסיות גם אם אתם עובדים זוטרים וגם אם אתם מנהלים בכירים. המשמעות ברורה: בכל חשש שיש לכם מפני הליך פיטורין לא הוגן, פגיעה בתנאי העבודה או התעמרות מצד הבוס שלא מפסיק לפגוע ולהשפיל, חשוב לאתר משרד עורכי דין בראשון לציון, לספר ולקבל עצה מקצועית מהמומחים בתחום. משרד עו"ד חיים פכטר עומד לרשותכם בכל דילמה ובכל שאלה, כדי להבטיח לכם את המענה הטוב ביותר ואת ההגנה המלאה על הזכויות שלכם. אתם מוזמנים להבטיח לעצמכם שנת לילה טובה יותר וליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 074-636-6072.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content