עשיתם עבירה במהלך השירות הצבאי – דעו שאתם לא לבד!

מבחינתם של צעירים וצעירות רבים, השירות הצבאי הוא אירוע גדול מאוד, אבל מרכזי וחשוב מאוד בחיים. יחד עם זאת, ‏לעיתים רבות אנחנו עושים עבירות גם בלי כוונה, ומוצאים את עצמנו מסתבכים עם הדין הפלילי ‏במהלך השירות הצבאי. במצב כזה, חשוב שתדעו שיש לכם זכויות כמו כל אדם אחר בישראל, ואתם יכולים לקבל את הליווי המקצועי של עורך דין פלילי מומחה לייעוץ לפני חקירה, כבר בשלבים הראשונים של הדרך. הידע ניסיון של עורכי הדין של משרד עורכי הדין בנימין מלכא, ‏יאפשר לכם לתכנן את ההתמודדות עם התהליך בצורה המקצועית הטובה ביותר, עד שתצליחו לקבל פסק דין חלוט.

גם אם עשיתם טעות, יש מי שמלווה אתכם

‏אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא מתמודדים מערכת המשפט הצבאית במהלך השירות. יחד עם זאת, צריך להכיר בעובדה שעשיתם טעות ואתם חייבים לקחת אחריות, בוודאי כאשר אתם מתמודדים עם החוקרים ואתם נמצאים לבד בחדר החקירות. חשוב שתדעו שאתם יכולים להרים טלפון ולקבל את העזרה של עורך דין פלילי מוביל, ‏ ‏בשביל להמשיך את החקירה ולדאוג לכל הזכויות שלכם במקביל. 

ניהול נכון של ההליך, אל מול הרשויות השונות

‏הטיפול של עורך דין בבעיות כמו עבירות סמים בצבא הוא תלוי מאוד בגוף שבו אתם נחקרים. אם אתם עדיין נמצאים בשירות הצבאי, ‏אז עורך דין חייב להכיר את החוק בצבא ולדאוג לכם בכל מה שקשור לזכויות במהלך המעצר והחקירה, ‏בהתאם לכתוב בחוק. ‏על אחת כמה וכמה אם לכן אין מספיק נסיון בתחום ואתם לא יודעים איך להתמודד עם החקירה לבד.

שמירה על הזכויות שלכם במהלך החקירה

‏חשוב שתדעו שכמו כל אדם אחר גם לכם מגיע לקבל שירותי ייעוץ לפני חקירה, ולא משנה באיזה סיטואציה אתם נמצאים. לפיכך, אתם צריכים לדרוש מהחוקרים לקבל את כל הזכויות שלכם ולהבטיח שאתם נכנסים לחדר ‏החקירות, ‏כאשר אתם יודעים מהו קו ההגנה שלכם ואתם מבינים מה יכולות להיות שיטות החקירה של צוות החוקרים שמלווה אתכם.

 

‏הכלים המקצועיים של אנשי הצוות של משרד עורכי הדין בנימין מלכא ‏מאפשרים לכם לענות על כל השאלות שיש לכם עוד לפני תחילת החקירה. ‏כך שאתם תדעו שיש לכם אפשרות לשמור על הזכויות שלכם ולנהל חקירה הוגנת, בהתאם לכל דרישות החוק. ‏לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות ניתן לפנות לטלפון מספר 077-8049315.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content