פנייה אל עורך דין אפוטרופסות

אחד מתפקידיו של עורך דין לענייני משפחה הוא מינוי אדם לאפוטרופוס עבור אדם אחר, כאשר האדם המבוגר בדרך כלל, לא יכול לקבל החלטות באופן עצמאי. נקלעתם לסיטואציה בה אתם צריכים עורך דין  אפוטרופסות? לסיוע והכוונה בכל הנוגע לאפוטרופסות ולענייני משפחה פנו עוד היום למשרד עורכי הדין עופרה זיו ותקבלו את המענה הנדרש.

מינוי אפוטרופוס ייעשה על ידי הגשת בקשה לבית המשפט. זו צריכה להיות מנומקת היטב ומגובה במסמכים רפואיים מתאימים, המעידים על מצבו של החסוי. כמו כן, טרם הגשת הבקשה כדאי לקבל את הסכמתם של יתר קרובי המשפחה ושל האפוטרופוס המוצע, על מנת לזרז את הליך המינוי.

פנייה אל עורך דין אפוטרופסות

קרדיט: Freepik

משכך, מומלץ מאוד שלא לטפל בבקשה באופן עצמאי, אלא לפנות אל עורך דין אפוטרופוס. עורך דין מנוסה, בעל ניסיון בתחום האפוטרופסות, יידע כיצד לנסח את הבקשה ולנמקה כהלכה, אילו מסמכים רפואיים לצרף לבקשה, הוא ידאג לקבל חוות דעת של מומחה רפואי אם יש בכך צורך וכיו"ב. כמו כן, היה וישנה מחלוקת בין בני המשפחה באשר למינוי אפוטרופוס, יוכל עורך הדין להסביר את חשיבות הפעולה ואת משמעויותיה ובמקרים רבים יש בכך כדי להסיר חששות והתנגדויות.

 

מטרת העל

חשוב לזכור שכל מינוי של אפוטרופוס לאדם (בגיר או קטין) נועד לקיים מטרת על אחת – לשמור על טובתו של החסוי/פסול הדין. במידה שקיים חשש כי האפוטרופוס שמונה איננו פועל כנדרש או שהאפוטרופוס שעומד להתמנות עלול לעשות בסמכויותיו שימוש לרעה, ניתן לפנות לבית המשפט בעניין. ישנם פתרונות רבים להפגת מתחים בין בני משפחה שחלוקים לגבי מינוי אפוטרופוס כזה או אחר.

עורכת הדין עופרה זיו מוסמכת על ידי האפוטרופוס הכללי לאפוטרופסות ומתמחת בין היתר בענייני משפחה, ירושה ומקרקעין. פנו עוד היום אל משרדינו, ונשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והאדיב ביותר.

 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content