רגע לפני שיוצאים לפנסיה – טפלו בענייני הירושה שלכם

‏רגע אחד לפני שאתם מתחילים לתכנן את החיים של אחרי הפרישה, אתם רוצים לחשוב גם על תכנון נכון של חלוקת הרכוש שלכם בתוך המשפחה בעת הצורך. תכנון של הירושה המשפחתית שלכם ‏הוא משימה חשובה מאוד ‏ואתם צריכים להשקיע את הזמן בחיפוש אחרי אנשי המקצוע אשר יוכלו לעזור לכם לתכנן את מסמכי העיזבון הדרושים לכם. ‏הירושה מאפשרת לכם לחלק באופן נכון ומסודר את הרכוש והנכסים אותם צברתם לאורך שנות חייכם וברצונכם להעביר אותם הלאה ליורשים המתאימים. בדיוק מהסיבה הזו, עורכי דין ירושה ממליצים ‏להשקיע את הזמן ואת המשאבים בתכנון מסמכי הירושה שלכם מבעוד מועד, ‏כדי לאפשר לכם ‏להתכונן לכל תרחיש וכדי לתת למשפחה שלכם את הזמן ‏לקחת החלטות נכונות.

איך בעצם מתכננים מסמך צוואה

‏באופן כללי, תכנון של מסמך צוואה או ירושה הוא תולדה של עבודה משותפת שלכם ביחד עם עורך דין לענייני צוואה בחיפה, בתל אביב, או בכל מקום אחר בו אתם מתגוררים. עורך הדין מכיר את דרישות החוק ‏ויכול לבנות את המסמך בהתאם לציפיות ולדרישות שלכם, כמו גם, בהתאם לדרישות החוק המחמירות. ‏המטרה היא להצליח לשמור על שפה משפטית נכונה, ולקבל את האישור של בית המשפט לצוואה ‏מבעוד מועד, כדי למנוע תקלות, בעיות או סכסוכים בין בני המשפחה בקשר לחלוקת הרכוש בעתיד. מה שאומר שאתם חייבים להיות כמה שיותר מדויקים, ואתם רוצים לעבוד ביחד עם עורך הדין שלכם ‏על מנת לשמור על האינטרסים שלכם לאורך כל הדרך, ולהגן על הרכוש שלכם.

מהו ייפוי כוח מתמשך ולמה חשוב להשקיע בו

‏מלבד ההשקעה בתכנון מסמכי הירושה, ‏אתם רוצים גם להשאיר לבני המשפחה שלכם הנחיות כיצד ‏לפעול במקרה שבו אתם מתמודדים עם מחלה קשה ומורכבת, נכות, מצב סיעודי או כל מצב בעקבותיו לא תוכלו לקבל החלטות בכוחות עצמכם. ‏ולכן, חייבים לשלב בתהליך גם עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה, בתל אביב, או בכל מקום בו אתם מתגוררים. עורך הדין יכול לציין את הבקשות שלכם מבחינת הטיפול הרפואי שאתם רוצים לקבל, או מבחינת חלוקת המשאבים והתקציב בין הילדים שלכם כדי שתקבלו את הטיפול שמגיע לכם לקבל. אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חיים ברוטמן יעזרו לכם להתמודד עם השאלות המורכבות ‏בנוגע לרכוש המשפחתי שלכם על בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי, כמו גם נכונות להתאים את הפתרונות בדיוק לצרכים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות ‏לטלפון 04-8100170.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content