תאונת פגע וברח – עבירה פלילית

תאונת פגע וברח היא עבירה פלילית בקרב מדינות רבות כולל ישראל. תאונת פגע וברח, היא תאונה בה הנהג הפוגע לא עצר את הרכב לאחר התאונה ולא גילה עניין בנוסעים ברכב השני, בנוסף הנהג לא מסר את הפרטים האישיים שלו כפי שמקובל במקרים של תאונות דרכים.

התוצאה היא, פגיעה ברכוש ובנפש ובריחה. הנהג הפוגע בוחר בבריחה כדי להימנע מעונש, הוא אינו עוצר ומתעניין בשלומם של הנוסעים האחרים מחשש שיצטרך למסור את הפרטים האישיים שלו. נהגים שהיו מעורבים בתאונת פגע וברח בוחרים לעיתים לעזוב את המקום לאו דווקא ממקום של חשש ממסירת פרטים אלא, ממקום של פאניקה, הנהג אינו חושש מהעונש אלא מהמעשה עצמו. עורך דין תעבורה או פלילי הוא הכתובת במקרים אלה.

חשיבות עורך דין

קיימת חשיבות רבה לבקשת עזרה מעורך דין פלילי. נהגים רבים שוגים כאשר הם בוחרים לברוח ממקום התאונה. החוק בישראל קובע, כי תאונת פגע וברח היא תאונה בה הנהג הפוגע בורח ממקום התאונה בעזרת רכב או על ידי הליכה רגלית. נהגים רבים שהיו מעורבים בתאונת פגע וברח אינם מבינים את חומרת המעשה. בריחה ממקום התאונה, משמעותה גזר אשם על הנהג הפוגע.

אדם המואשם בעבירה פלילית של תאונת פגע וברח זקוק לייצוג הולם של עורך דין תעבורה בתל אביב. עורך הדין הוא איש מקצוע בעל הבנה בתחום, יש ביכולתו להעניק הכוונה ללקוח. עורך דין פלילי צריך לאמץ דפוסי חשיבה חיובים ולהאמין כי הלקוח שלו חף מפשע.

במידה והראיות מוכיחות אחרת קרי, הראיות מוצאות את האדם אשם אזי עורך הדין הפלילי צריך להוכיח כי הלקוח הוא אדם מן החברה ואין בכוונתו להזיק לאיש, לא הייתה לו שום כוונה לבצע את המעשה.

עורך דין פלילי טוב הוא עורך דין שיש ביכולתו לראות את התמונה הכוללת, הוא צריך להוכיח כי הלקוח לא ביצע את העבירה מיוחסת לו. במידה ונמצאו ראיות המוכיחות כי הנהג אכן היה מעורב בתאונת פגע וברח, עורך הדין צריך למצוא קווי הגנה נוספים המוכיחים את שפיותו.

קיימת חשיבות רבה לפנייה לעורך דין, הוא בעל הבנה בתחום הפלילים ויש ביכולתו לסייע ללקוחות במקרים כגון תאונת פגע וברח.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content